Friday, July 1, 2011

GemBira kE?????

27 Jun 2011

hehe tajuk lain mcm jer bunyii...
haha Suspennnn...
tgh duduk lepak2 kat bilik kak zila ( biasala xde kerja), kak eija panggil.... ade call katanya... call dr jpa.

Aku: Hello...
Dia: Hello, ble sya ckp dgn Pn. Ainie
Aku: ye saya bcakap
Dia: Pn ada mohon tukar ke perlis ke??
Aku: ye ada.. kenapa?
Dia: ok, pn ble dtg JPA Amik surat...
Aku: saya dpt tukar ke???? (muka da cemas sbab kak eija dok renung)
Dia: ye pn. dpt tukar ke perlis...(terus terduduk bab lutut da mengigil)
Aku: ?????? Hah? Btul ke? Berkuatkuasa bile??
Dia: 4 Julai 2011
Aku: Ok Tma Kasih
Ayat lbik kurang camtu la...
bayangkan hari tu pun da 27hb, nak kene lapor diri 4hb... minggu lg satu.. huhu parah nie, dgn mental dan fizikal blum bersedia

klu korang la dpt call cam tu ape prasaan korg?? gembira pun ada bab da duk dkt dgn husband, tp bile fikir kene tinggalkan budak debab terus jd sedih...huhu
pastu fikir pasal tmpat baru lg,(ok ke x ok) fikir pasal GBS lg...sedih nak tinggalkan kawan sehidup semati mcm dorg..

tp org kata semua yang berlaku pasti ada hikmahnya...
so kene la terima kenyataan yg ade dpan mata

No comments:

Post a Comment